Шкільне методичне об'єднання вчителів початкових класів

Дидактична проблема ШМО вчителів початкових класів:

«Якість освіти початкової школи у відповідності з новим Державним стандартом»


 ВЧИТЕЛІ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗОШ І-ІІ ступенів  №7

Бігун Майя Миколаївна  - спеціаліст, старший учитель, керівник ШМО вчителів початкових класів, вчитель 2-а класу

Хілько Світлана Юріївна - спеціаліст, старший учитель, керівник Школи молодого педагога, вчитель  4-б класу

Лупеєва Тетяна Вікторівна- спеціаліст I кваліфікаційної категорії, старший учитель, вчитель 1-а класу

Сердюк Наталя Іллівна -спеціаліст, старший учитель, вчитель 3-а класу

Копильченко Вікторія Вікторівна – спеціаліст II кваліфікаційної категорії, вчитель 1-б класу

Щолокова Олена Володимирівна - спеціаліст II кваліфікаційної категорії, вчитель 2-б класу

Човган Світлана Олександрівна - спеціаліст, старший учитель, вчитель 3б класу

Сороколіта Світлана Миколаївна - спеціаліст II кваліфікаційної категорії, вчитель 4-а класу

Сафонова Вікторія Леонідівна – спеціаліст, вихователь ГПД 1-х класів

Хлопянікова Олена Володимирівна – спеціаліст, вихователь ГПД 2-4 класів



МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, ЗА ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ ВЧИТЕЛІ.

1.Лупеєва Т.В. «Розвиток критичного мислення через застосування завдань логічного навантаження у школі I ступеню».

2.Копильченко В.В. «Особливості нових інформаційних технологій в реалізації індивідуального підходу».

3.Бігун М.М. «Впровадження в практику інтерактивних технологій у школі I ступеню».

4.Щолокова О.В. «Підвищення якості засвоєння програми через використання технологій ЧПКМ».

5.Сердюк Н.Л. «Впровадження здоров’язберігаючих технологій у школі I ступеню».

6.Човган С.М. «Підвищення пізнавальної активності дітей початкової школи».

7.Сороколіта С.М. «Виховання молодшого школяра як мовної особистості».

8.Хілько С.Ю. «Впровадження у практику технологій критичного мислення у школі I ступеню».

9.Сафонова В.Л. «Виховання дружнього дитячого колективу».

10.Хлопянікова О.В. «Принципи індивідуального підходу у процесі навчання й виховання дітей молодшого шкільного віку».

АНАЛІЗ РОБОТИ ШМО ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
 ЗА 2012-2013 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

      У 2012-2013 навчальному році методичне об’єднання вчителів початкових класів працювала за проблемою «Забезпечення самореалізації особистості в різних видах діяльності», яка тісно пов’зувалась із шкільною. За минулий рік проведено 4 засідання, які відбулись у різних формах: виступи, круглі столи, презентації, дискусії, обговорення відвіданих уроків, семінарів, виховних заходів.
    Планування МО узгоджено з річним планом роботи. Розв’язувались питання з рішення педсоветів, нарад.
     Вся робота ШМО сприяла розвитку професійної компетентності педагогів, багато часу відводилось питанню ролі вчителя початкової школи в забезпеченні якісної освіти.
     Всі вчителі ознайомились з оновленим Державним стандартом початкової освіти, новими навчальними програмами. Багато уваги приділили базовому компоненту дошкільної освіти, питанню нового стандарту 5-9 класів. Розглядалися питання використання методичної літератури та робочих зошитів для учнів у відповідності до рекомендованої.
    Всі питання були цікаві, актуальні, тісно пов’язані з життям. На засіданнях МО постійно вивчались нормативні документи, періодика, література початкової освіти.
    Вчителі прийняли участь у розробках проектів, у підготовці до форума педагогічних інновацій, у роботі творчої групи міста.
    Багато часу приділялось вчителями самоосвітній діяльності: вивчали літературу, користувалися Інтернетом, відвідували уроки колег, брали участь у семінарах міста, області.
    Протягом року вчителями вивчались інноваційні технології, намагались частково використовувати їх у навчальному процесі, вчились використовувати інформаційні та комунікативні технології, розглянули питання щодо реалізації оздоровчої функції освіти.
    На останньому засіданні ШМО вчителі роботу признали задовільною.



ЗАДАЧІ НА 2013-2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

1. Продовжити роботу над вивченням нового Державного стандарту початкової освіти, базового компоненту дошкільної освіти, нового Держаного стандарту основної школи.

2. Продовжити роботу з вивчення інноваційних технологій та впроваджуати їх у навчальному процесі з метою отримання учнями якісної освіти.


3. Продовжити роботу з моніторингу якісної освти.

4. Шляхом самоосвітньої діяльності підвищувати рівень професійної компетентності педагогів.


5. Продовжувати роботуза складеними в минулому році проектами.

6. Продовжувати роботу щодо відвідування уроків колег з метою обміну досівдом, приймати участь у семінарах, технопарках, вебінарах з метою підвищення педагогічної майстерності.

7. Залучати батьків до сумістної роботи щодо питань, що стосуються навчання й виховання дітей.


ПЛАН  РОБОТИ
ШКІЛЬНОГО  МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
       ВЧИТЕЛІВ  ПОЧАТКОВИХ  КЛАСІВ
       НА  2013- 2014 НАВЧАЛЬНИЙ  РІК



ЗАСІДАННЯ 1.


1. Затвердження плану роботи ШМО.
2. Розподіл доручень між членами ШМО.
3. Вивчення навчальних програм рекомендацій, положень на 2013-2014 навчальний рік.
4. Розгляд оновленого Державного стандарту початкової загальної освіти:
а) базовий навчальний план;
б) державні вимоги до рівня загальноосвтньої підготовки учнів;
в) план заходів щодо впровадження Держаного стандарту початкової загальної освіти.
 5. Моніторинг як форма перевірки власної професійної компетентності.
 6. Системний підхід щодо організації та проведення  моніторингових досліджень у початковій школі в умовах впровадження нового Державного стандарту.


ЗАСІДАННЯ 2.


1. Роль учителя початкової школи в забезпеченні якісної освіти.
2. Зміст і структура Базового компонента дошкільної освіти.
3. Критерії оцінки дошкільної зрілості дитини.
4. Адаптація першокласників в умовах впровадження оновленого Держаного стандарту початкової загальної освіти (за проектом «Адаптація першокласників»).
5. Наступність між початковою та основною школою. Шляхи подалання проблем переходу у навчанні від початкової до основної ланки загальноосвітньої школи.
6. Моніторинговий аспект адаптаційних процесів при переході молодших школярів у 5 клас.
7. З досвіду роботи вчителів. Круглий стіл «Реалізація оздоровчої функції освіти».


ЗАСІДАННЯ 3.


1. Розвиток професійної компетентності педагогів. Питання самоосвітньої діяльності вчителів початкових класів. Анкетування.
2. Особистісно – орієнтований підхід у навчанні на уроках читання та письма.
3. Якість математичної освіти молодших школярів.
4. Якість природничої освіти учнів других класів.
5. Складання рекомендацій щодо організації корекційної роботи з учнями різних рівней навчаності.
6. Педагогічний тренінг «Використання інноваційних технологій у навчальному процесі».
7. Узгодження текстів для  перевірки читання, письма, контрольних робіт з математики для учнів четвертих класів.
8. Дискусія «Відслідкування якості методичного супроводу розвитку навичок читання письма молодших школярів та контроль за їх якістю».

ЗАСІДАННЯ 4.

1. Провадження в практику ідей В.Сухомлинського щодо реалізації проекту «Серце віддаємо дітям».
2. Обговорення результатів виконання завдань підсумкової атестації учнів четвертих класів.
3. Творчий звіт атестуючогго вчителя.
4. Круглий стіл «Форми взаїмодії вчителів початкової і основної школи».
5. З обміну досвідом «Аналіз виховної роботи в початковій школі».
6. Про підсумки роботи ШМО у 2013-2014 навчальному році.

Немає коментарів:

Дописати коментар