понеділок, 4 листопада 2013 р.

Серйозні наміри на новий навчальний рік

Віртуальний методичний кабінет запрощує до співпраці вчителів Ясинуватської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №7 Донецької області та усіх педагогів, яким цей блог буде корисним та цікавим.



У 2013-2014 навчальному році методична робота у школі будується на підставі наказу №89 від 02.09.2013 року.


 

НАКАЗ

від 02 вересня 2013 року,                                                                     №89
м. Ясинувата

Про організацію методичної роботи
у 2013-2014 навчальному році

З метою ефективного удосконалення організації методичної роботи з педагогічними працівниками та успішної реалізації ІV етапу (контрольно-коригуючого) експериментально-дослідної роботи навчального закладу за темою “Створення інноваційного освітнього середовища «Школи життєвого успіху» та на підставі аналізу навчально-виховного процесу за минулий рік та плану роботи на 2013-2014 навчальний рік та на підставі наказу УО №3 від 02ю03ю2013 року «Про організацію методичної роботи з керівними та  педагогічними кадрами у 2013-2014 н.р.»
НАКАЗУЮ:
1. У 2013-2014 навчальному році педагогічному колективу працювати над реалізацією дидактичної проблеми «Інноваційне середовище навчального закладу як показник готовності до реалізації Державних стандартів початкової та основної школи» та виховної проблеми школи «Виховна платформа школи як база для становлення демократично зорієнтованої, відповідальної, самоорганізованої та моральної особистості»
2. Стратегічними завданнями для вирішення даних проблем вважати: 
2.1. Організаційні завдання:
- удосконалення освітнього середовища школи повного дня;
- створення умов для розвитку особистості дитини та досягнення нею  життєвого успіху в умовах освітнього середовища школи, підготовка успішного громадянина;
- чітке дотримання умов здоров’язберігаючого, особистісно та компетентнісно зорієнтованого освітнього простору;
- удосконалення якісних показників змін освітнього середовища навчального закладу
2.2. Методично-кадрові завдання: 
- формування нового педагогічного мислення (прагнення до постійного оновлення знань і творчого пошуку, зорієнтованого на особистість учня).
- оновлення змісту роботи вчителя у системі післядипломної освіти через перспективне планування саморозвитку, оновлення методів навчання та викладання, використання різних освітніх стратегій відповідно до педагогічних ситуацій, застосування ІКТ для підготовки та проведення академічних занять .
2.3. Освітні завдання: 
- формування компетентного учня засобами освітніх технологій: особистісно зорієнтованого навчання, продуктивного навчання, критичного мислення та інтерактивного навчання;
- забезпечення здоров’язберігаючих умов освітнього процесу;
- підвищення якості навчання;
2.4. Виховні завдання: 
- організація виховної роботи школи на засадах національного виховання;
- організація роботи шкільної творчої лабораторії;
- створення умов для творчої діяльності кожної особистості;
- накопичення даних та педагогічний аналіз роботи класів повного дня. 
2.5. Управлінські завдання:
- управління якістю освіти на основі нових інформаційних технологій та освітнього моніторингу;
- організація корпоративного навчання вчителів у 2014 році;
- узагальнення досвіду роботи навчального закладу  в рамках дослідно-експериментальної діяльності.
3. Вважати показниками якісних змін освітнього середовища школи 
- рейтинг навчального закладу;
- якість освіти 
- іміджеологічну культуру вчителів
- конкурентоздатність учнів школи.
4. Продовжити роботу традиційних форм методичної роботи
4.1. Шкільне методичне об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД з теми «Якість освіти початкової школи у відповідності з новим Держстандартом» – керівник Бігун М.М.
4.2. Шкільне методичне об’єднання вчителів мови та літератури з теми «Формування мовної компетентності учнів за допомогою ІКТ» – керівник  Зубенко С.В.
4.3. Шкільне об’єднання вчителів з методики викладання предметів природничо-математичного та технічного циклу з теми «Підвищення якості навчання учнів засобами проектних педагогічних технологій» -  керівник Воробйова О.С.
4.4. Шкільне методичне об’єднання вчителів іноземної мови з теми «Проектні технології під час вивчення іноземних мов» - керівник Яра І.В.
4.5. Семінар-практикум класних керівників з теми «Виховна платформа школи як показник життєвої позиції педагога та учня» – керівник    Агапова В.С.
4.6. Постійно діючий методичний семінар з теми «Організація роботи педагога на етапі переходу до оновлених Держстандартів початкової та основної школи» – керівник     Турунова І.Б.
4.7. «Школа молодого педагога» – керівник Хілько С.Ю. 
5. Забезпечити контроль за організацією та  проведенням  міських форм методичної роботи вчителями школи :
- Івасюк Л.М. – міське методичне об’єднання вчителів світової літератури;
- Конєва І.М. - міське методичне об’єднання вчителів фізичної культури та захисту Вітчизни;
- Бублик Л.М. – творча група з проблеми «Комунікативно-ситуативні вправи на уроках математики в 9 класі»
- Зубенко С.В. – творча група з проблеми «Формування мовної компетентності учнів за допомогою ІКТ»
- Агапова В.С. – творча група з проблеми «Виховна платформа як основа життєвої позиції підростаючого покоління»
- Івасюк Л.М. – проблемний семінар-практикум з теми «Розвиток критичного мислення учнів на уроках світової літератури» 
6. Здійснити у 2013-2014 навчальному році планову атестацію Воробйової О.С., вчителя математики та інформатики, спеціаліста І категорії.
7. Вчителям-наставникам, що закріплені за молодими педагогами:
7.1. Надавати практичну та методичну допомогу молодим колегам у організації та проведенні НВП.
7.2. Відвідувати проведення молодими вчителями навчальних занять, виховних заходів
7.3. Контролювати роботу стажистів згідно з нормативно-правовими актами, що регламентують діяльність вчителя.
8. Вчителям школи:
8.1. Розпочати навчальний рік з коригування власних програм самоосвіти на період з 2010 по 2014 роки та план самоосвіти на 2013-2014 навчальний рік
8.2. Під час планування усіх видів педагогічної діяльності враховувати план ІV (контрольно-коригуючого)  етапу дослідно-експериментальної роботи.
9. Керівникам ШМО:
9.1. Ретельно контролювати усі види планування вчителями школи.
9.2. Спланувати до 15.09.13. роботу ШМО та включити практико-зорієнтовані форми роботи.
10. Керівникам постійних та тимчасових творчих груп забезпечити накопичення протягом навчального року відповідних матеріалів та передового педагогічного досвіду з реалізації означених напрямків роботи.
11. Керівнику “Школи молодого педагога” Хілько С.Ю. спланувати та координувати  взаємну роботу молодих спеціалістів і наставників.
12. Заступнику директора школи з НМР Туруновій І.Б.
12.1. Забезпечити навчально-методичну підтримку виконання дидактичної та виховної проблем школи  та організаційних завдань на 2013-2014 навчальний рік.
12.2. Забезпечити виконання  плану та програми ІV (контрольно-коригуючого) етапу дослідно-експериментальної роботи.
12.3. Здійснювати моніторингові відстеження показників якісних змін освітнього середовища школи відповідно до нових Держстандартів початкової та основної школи.
12.4. Надавати навчально-методичну підтримку вчителям школи з метою подолання проблем, що виникають у ході педагогічної практики. 
13. Даний наказ довести до відома усіх вчителів школи.
14. Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора школи з НМР Турунову І.Б.


Директор школи                                                      Л.М. Леонова


Немає коментарів:

Дописати коментар